VIP Schadeservice
De Kilometerverzekering.nl
Schade, erg vervelend. Wij proberen het herstelproces van uw auto zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. Onze schadeservice is uitgebreid met de VIP Schadeservice. Wij halen en brengen uw auto met een auto ambulance. Zo voorkomt u dat onbekenden in uw auto gaan rijden en maakt uw auto geen onnodige kilometers. En we brengen de auto gewassen terug. Dat noemen wij nou VIP Service!
Wat houdt de gratis VIP Schadeservice precies in?
U heeft schade aan de auto, bent WA + Casco verzekerd, u heeft een schadeformulier ingevuld en uw schade bij De Kilometerverzekering gemeld. Wat nu? Hoe gaat het herstel van uw auto in zijn werk? En waar kunt u uw auto aan de hand van uw polis het beste aanbieden? Zodra u uw schade gemeld heeft maken wij een schadedossier aan op uw polis. Ter bevestiging sturen wij u een e-mail met daarin een oranje button. Die oranje button klikt u aan.
Voordelen VIP Schadeservice
- Gratis halen en brengen van uw auto;
- De auto ambulance haalt uw auto op en brengt vervangend vervoer;
- Geen extra en onnodige kilometers op de teller;
- Gratis vervangend vervoer tijdens het herstel;
- Zeven jaar garantie op het uitgevoerde werk;
- Uw auto wordt hersteld door de beste hersteller in uw regio;
- Uw auto wordt gewassen weer bij u afgeleverd.
Veelgestelde vragen VIP Schadeservice
Wat is de VIP Schadeservice?
Met de VIP Schadeservice van De Kilometerverzekering kunnen wij autoschades efficiënter en sneller afwikkelen. Met ons VIP Schadeservice zorgen wij ervoor dat uw auto snel en goed hersteld wordt door een van onze aangesloten herstellers bij u in de regio.
Hoe meld ik mijn schade?
U kunt uw schade eenvoudig melden door in de eerste e-mail van De Kilometerverzekering die u heeft ontvangen op "Ga naar uw schadedossier" te klikken. U komt vervolgens op de pagina's waar u kunt kiezen voor de VIP Schadeservice en uw schade kunt beschrijven. U kunt uw schade melden via smartphone, tablet en pc.
Zijn er extra kosten aan de VIP Schadeservice verbonden?
Nee, u betaalt geen extra kosten. Onze service wordt u geheel kosteloos aangeboden.
Wat heb ik nodig om mijn schade te melden?
Tijdens het aanmaken van uw schadedossier vragen bij u om uw schade te beschrijven, foto's toe te voegen en een aantal vragen over de schade te beantwoorden. Op basis van die informatie kan het herstelbedrijf de omvang van uw schade bepalen en de reparatietijd inschatten.
Ik heb mijn schade gemeld, wat nu?
Als u heeft gekozen voor de VIP Schadeservice, vragen we u om foto's en een beschrijving van de schade aan uw dossier toe te voegen. Is uw schadedossier compleet, dan delen wij uw dossier met het herstelbedrijf. Het herstelbedrijf zal vervolgens de omvang van uw schade vaststellen en binnen een werkdag contact met u op nemen over het ophalen van uw auto.
Wanneer hoor ik wat van het herstelbedrijf?
Het herstelbedrijf neemt binnen een werkdag contact met u op om een afspraak te maken voor het ophalen van uw auto. Is uw auto hersteld? Ook dan wordt er per e-mail contact met u opgenomen voor het terugbrengen van uw auto.
Hoe kies ik voor de VIP Schadeservice?
U kunt eenvoudig voor de VIP Schadeservice kiezen door op de link (knop) te klikken die u in uw mail heeft gekregen. Nadat u uw gegevens heeft gecontroleerd, komt u op een pagina waar een van onze aangesloten herstellers aan u wordt voorgesteld. U kiest voor de VIP Schadeservice door op Start VIP Schadeservice te klikken. Het herstelbedrijf neemt vervolgens contact met u op om een afspraak te maken.
Persoonlijke eigendommen
Tijdens de intake krijgt u van uw hersteller een krat waarin u uw persoonlijke eigendommen op kunt bergen. Aan het einde van het herstel kunt u uw spullen gemakkelijk weer in uw eigen auto terugleggen.
Offerte voor extra schade
Het kan voorkomen dat uw auto buiten de door u geclaimde schade ook op andere plaatsten beschadigd is. U kunt tijdens de check-in aangeven of het herstelbedrijf ook deze schade moet repareren. Indien u ook deze schade wil herstellen, dan kunnen onze aangesloten herstellers u een voordelige aanbieding doen! U ontvangt in dat geval per mail een aparte offerte.
Hoe beschrijf ik mijn schade?
U beschrijft u schade tijdens het aanmaken van uw dossier. U ontvangt per mail een link waarmee u uw dossier kunt openen. Hier kunt u uitleggen hoe de schade is ontstaan en waar uw auto beschadigd is. Gebruik deze link op computer, tablet of smartphone.
Waarom is een beschrijving van de schade belangrijk?
Om de omvang van uw schade goed in te kunnen schatten, hebben we een heldere beschrijving nodig. Het is daarom belangrijk dat u goed omschrijft hoe de schade is ontstaan en wat er precies aan uw auto beschadigd is.
Hoe lang duurt mijn reparatie?
Hoe lang de reparatie duurt, hangt af van de omvang van uw schade. De hersteller geeft tijdens een persoonlijke intake aan hoe lang het herstel zal duren. Mocht het toch langer duren, dan zal het herstelbedrijf contact met u opnemen.
Gratis wassen
Kiest u ervoor om uw schade te laten door herstellen door een van onze aangesloten herstellers, dan zorgen zij ervoor dat uw auto na het herstel weer gewassen bij u wordt afgeleverd.
Garantie
De herstellers van De Kilometerverzekering beschikken over een FOCWA certificering. Dit betekent dat uw schade door een erkende hersteller gerepareerd zal worden en u vier jaar garantie op het uitgevoerde herstel krijgt. Daarnaast bieden onze aangesloten herstellers nog eens drie jaar extra garantie op de uitgevoerde werkzaamheden.
Vervangend vervoer
Als u ervoor kiest om uw schade door een van de aangesloten herstellers te laten repareren, dan profiteert u van een aantal voordelen waaronder gratis vervangend vervoer. In overleg met de hersteller spreekt u af of u gebruik wil maken van vervangend vervoer als uw auto gerepareerd wordt.
Haal- en brengservice
Als u ervoor kiest om uw schade door een van onze aangesloten herstellers te laten repareren, dan profiteert u van een aantal voordelen waaronder de haal- en brengservice. In overleg met de hersteller maakt u een afspraak over het ophalen van uw auto op een locatie naar keuze. Is de auto hersteld? Dan wordt uw auto weer netjes bij u afgeleverd!
Met welke herstellers werkt de VIP Schadeservice samen?
De Kilometerverzekering werkt met vaste herstelbedrijven per regio. Op het moment dat u voor de VIP Schadeservice kiest, wordt het herstelbedrijf bij u in de buurt aan u voorgesteld. Via de profielpagina van de hersteller krijgt u meer informatie.
Kan ik zelf een hersteller kiezen?
Als u voor de VIP Schadeservice van De Kilometerverzekering kiest, wordt u automatisch gekoppeld aan de meest geschikte hersteller voor uw schade. Dit wordt gedaan op basis van uw schade, model auto en beschikbaarheid. Op die manier profiteert u van kwaliteitsherstel en kan uw schade snel hersteld worden. Wilt u uw schade door een hersteller buiten het sturingsnetwerk van uw verzekeraar laten repareren? Houd er in dat geval rekening mee dat dan de kans bestaat dat uw vrijwillig gekozen eigen risico wordt verhoogd.
Kan ik ook voor VIP Schadeservice kiezen als ik alleen een WA + Beperkt casco schade heb?
De gratis VIP Schadeservice van De Kilometerverzekering.nl geldt ook bij een WA + Beperkt casco schade als inbraak, brand, explosie, storm of aanrijding met dieren. PS. Bij ruitschade maakt u gebruik van de reparateurs die op uw groene kaart vermeld staan,
Met wie neem ik contact op om van de VIP Schadeservice gebruik te maken?
De Kilometerverzekering.nl Tel. 0725092263 ma. - vrij. 09:00 - 17:00 / zat. 09:00 - 15:00
Hulp of advies?
Wilt u hulp of advies bij het afsluiten van deze autoverzekering?
Onze adviseurs helpen u graag.
Telefoonnummer: 0725092263 ma. - vrij. 09:00 - 17:00 / zat. 09:00 - 15:00
Ook op zaterdag bereikbaar!